داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

استوری برخی بازیکنان به نفع مجیدی| استقلال اسیر یارکشی!

  • کد خبر: ۷۱۷۳۸
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
استوری برخی بازیکنان به نفع مجیدی| استقلال اسیر یارکشی!
درحالی که یک باشگاه نیاز به اتحاد میان همه ارکان دارد، برخی بازیکنان بعد از تذکر مددی به مجیدی از سرمربی این تیم حمایت کردند تا شکاف و دو دستگی دراین باشگاه به نقطه اوج برسد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درمصاحبه‌ای صراحتا از مجیدی خواست مواظب رفتارش باشد و گرنه با او طبق قرارداد برخورد خواهد شد. این تذکر جدی مدیرعامل باشگاه استقلال درآستانه بازی با پدیده شایعه کناره گیری مجیدی از سمت خود را به نقطه اوج رساند، اما نزدیکان به سرمربی استقلال براین باورند که مجیدی از سمتش استعفاء نمی‌دهد و به کار دراین باشگاه ادامه خواهد داد. با این حال برخی بازیکنان درآستانه نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات مدیره که منجر به تغییراتی در بخش مدیریتی باشگاه استقلال شد، با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از فرهاد مجیدی حمایت کردند. مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی بازیکنانی بودند که حمایت علنی خود را از سرمربی استقلال اعلام کردند. این رفتار درشرایطی که مدیریت استقلال با سرمربی اختلاف دارد نشان می‌دهد برخی بازیکنان قصد دارند در هرشرایطی جانب مربی را بگیرند. شاید درظاهر چنین رفتاری از نگاه هواداری جذاب باشد، اما به واقع شکاف‌ها در باشگاه استقلال را عمیق‌تر می‌کند. درواقع آنچه باعث مطلوب ترشدن اوضاع عمومی باشگاه استقلال خواهد شد این است که باشگاه از چند دستگی خارج شده و به تیمی واحد تبدیل شود که بعید است با برگزاری برخی نشست‌های رو در رو چنین اتفاقی رخ ندهد واستقلال به سمت ثبات پیش نرود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->